loading...
ارباب فیلم
جلال الدین نعیمی بازدید : 63 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز به نام جونم به چشات با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

( ترانه : سید محمد کاظمی ، آهنگ : سعید شهروز ، تنظیم : انوشیروان تقوی )


دانلود آهنگ سعید شهروز

———————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Saeid Shahrouz – Joonam Be Cheshat

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Saeid Shahrouz – Joonam Be Cheshat

———————————

متن آهنگ سعید شهروز به نام جونم به چشات

تو برگشتیو حاله من دوباره رو به راه شد

در خوشبختی رو دنیام وا شد

بهت قول میدم از چشمهایه تو چشم بر ندارم

من این دفعه واسه عاشق شدن انگیزه دارم

جونم به چشات بستست نرو که من نرم از دست

ببین کی به تو دل بسته کسی که از همه خسته است

جونم با تو می مونم ای فالت تو فنجونم

از وقتی که برگشتی رویایی شده خونم

♫♫♫♫♫♫

وقتی تو رو دیدم نگاهتو پسندیدم

به تو گفتم نا امیدم ولی دل به تو میدم

بهم گفتی دوسم داری میونه خوابو بیداری

همه رفتن همه میرن ولی تو موندگاری

جونم به چشات بستست نرو که من نرم از دست

ببین کی به تو دل بسته کسی که از همه خسته است

جونم با تو می مونم ای فاله تو فنجونم

از وقتی که برگشتی رویایی شده خونم

وقتی تو رو دیدم نگاهتو پسندیدم

به تو گفتم نا امیدم ولی دل به تو میدم

بهم گفتی دوسم داری میونه خوابو بیداری

همه رفتن همه میرن ولی تو موندگاری

جونم به چشات بسته است نرو که من نرم از دست

ببین کی به تو دل بسته کسی که از همه خسته است

جونم با تو می مونم ای فاله تو فنجونم

از وقتی که برگشتی رویایی شده خونم

——————————–

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از این وبسایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 1,711
  • بازدید کلی : 34,507
  • کدهای اختصاصی