loading...
ارباب فیلم
جلال الدین نعیمی بازدید : 65 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پویا به نام ندیدنت سخته با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید پویا به نام ندیدنت سخته با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

———————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Pouya – Nadidanet Sakhteh 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Pouya – Nadidanet Sakhteh

———————————————-

متن آهنگ پویا به نام ندیدنت سخته

قبول کن ندیدنت سخته من به این جدایی شک دارم

من به دنیای گره خوردم باتو روزهای مشترک دارم

قبول کن من همیشه مغرورم میخورم بغضمو نمیباره

من خودم رو خوب میشناسم عشق من عادت بدی داره

وقتی از کوچه ی دلتنگی از همون که بغضو میفهمه

رد میشی تازه میبینی خاطره چقد بیرحمه

وقتی میفهمی عشق یعنی چی سختیهای زندگی خوبه

اتفاقای خاص واجب نیست نه همین روزمرگی خوبه

تازه میفهمم عشق یعنی چی اون که باتو خوشبخته

من قبول میکنم دلتنگم ولی ندیدنت سخته

ندیدنت سخته ندیدنت سخته , ندیدنت سخته

قبول کن ندیدنت سخته من به این جدایی شک دارم

من به دنیای گره خوردم باتو روزهای مشترک دارم

قبول کن من همیشه مغرورم میخورم بغضمو نمیباره

من خودم رو خوب میشناسم عشق من عادت بدی داره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از این وبسایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 1,720
  • بازدید کلی : 34,516
  • کدهای اختصاصی